Vervolg van heel veel post...

*Stampin'Up! bestellen 24 april*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you!*

Hey hallo, 
en welkom bij het tweede deel van de lange post. Gisteren had ik al verschillende nieuwtjes te vertellen. 
Vandaag heb ik niet heel veel nieuws meer te vertellen, maar ik wil jullie wel graag een heel mooi kaartje laten zien. Op Facebook kun je mee doen met de groep Online Stampin Party, je krijgt dan een keer in de maand, een swap maatje toe gewezen, als je je ervoor op geeft tenminste. 
En met dat maatje ga je swappen. Deze keer, kregen we een beschrijving, van een slidercard. 
Zo leuk, en heel makkelijk te maken. 


Daarom heb ik de onderstaande video gemaakt voor jullie. Hier zie je duidelijk hoe je de kaart moet maken. Ik zou het leuk vinden als je deze kaart ook maakt. Daarom daag ik je uit, om je kaartje hieronder te linken. Onder mijn naambadge vindt je de link, je kan mee doen tot en met 30 april 2018 23.55 uur. En je krijgt een leuke prijs thuis gestuurd, en wie weet als er veel inzendingen zijn verloot ik meerdere prijzen. De winnaar maak ik bekend op 1 mei. 

En maak vooral heel veel reclame voor het kaartje, en voor te linken. 
Want hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch ? 





In December was er een actie, met korting bestellen, deze winkel had een standaard waar ik al langer naar op zoek was, om filmpjes op te nemen. De standaard staat heel stabiel, en je kan er heel makkelijk je telefoon in bevestigen om opnames te maken. Lieke van mij, heeft de standaard laatst voor me in elkaar gezet, nu moet ik nog gaan leren om filmpjes te bewerken, want daar helpt ze me ook mee. En het is toch veel makkelijker om dat zelf te doen. Dus hopelijk gaan er in de toekomst meer van deze filmpjes komen. Abonneren op mijn kanaal kan je zowieso, dan wordt je snel op de hoogte gebracht als ik een filmpje upload. Geef het onderstaande filmpje een duimpje dan weet ik of ik goed bezig ben. Veel plezier er mee!




En morgen ben ik weer terug met de reminderkaart voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Ik ga zo meteen de verjaardagsvisite ontvangen. Lieke wordt vandaag 19 jaar, en vanmiddag hebben we een feestje met de familie. Fijne dag en tot morgen..
Ben jij er ook bij? 




Product List

Reacties

Danielle zei…
Gefeliciteerd met Lieke, maak er een leuke dag van! Je slider kaartje is leuk en door het filmpje is duidelijk dat het te doen moet zijn ;-) Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik hoop dat ik tijd heb om mee te doen :-)
fijne dag vandaag, dank je wel voor het filmpje. wie weet kom ik er aan toe om ook een slider kaart te maken.
GerJanne zei…
Hoi Ingrid,
wat een goed filmpje! En een heel leuke kaart! Ook de kaart die je al af had is erg leuk. Ik ga proberen mee te doen.
En van harte proficiat met Lieke. 19!! Wauw....
GerJanne
Hermien zei…
Super gaaf kaartje. Ik ben aan de slag gegaan na het bekijken van je filmpje(TOP). Ik heb mijn kaartje klaar maar is niet met SU artikelen gemaakt ik had ook een opdracht.Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad met de verjaardagsvisite, Gefeliciteerd met en voor Lieke.

Groetjes Hermien