Kerstkaart week 52 en start nieuwe challenge

*Mijn workshoppagina is weer bij gewerkt, neem je een kijkje? *

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag, de laatste donderdag van 2017, en dat betekent dat we 52 weken vol hebben gemaakt. 
En ook de start van een nieuwe challenge. 
Nancy mocht het thema bepalen; 

maak een kaart met een pinquin of een ijsbeer

Ik ben gegaan voor de ijsbeer. Ik kleurde deze leukerd in met de potloden van SU. 
En liet ze van de berg af glijden. 

Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, en laatje inspireren door wat mijn DT-maatjes allemaal gemaakt hebben. En doe vooral weer gezellig met ons mee. 



Straks begint een bloghop bij team Utopia, waar ik ook aan mee doe. Dus twee blogberichten vandaag...





Reacties

  1. Heel mooie kaart met die ijsberen op hun slee...
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat grappig, die ijsberen op de slee ! Heel mooi kaartje ! Prettig eindejaar en nog veel knutselplezier in 2018 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, die naar beneden roetsjende ijsberen! Leuke kaart!
    Groetjes en alvast fijne jaarwisseling,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snelheid op je kaart ! Top !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kerstkaartje Ingrid!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.