DT-weekend

* Stampin'Up! bestellen 10 December, de laatste keer voor de kerst!*
*Workshop labels - kado enveloppen maken - kado verpakkingen - 7 december*

Hey hallo, 
Ik ben nog steeds bezig om jullie de voorbeelden te laten zien van het DT-weekend. 
Afgelopen weken had ik een aantal leuke workshops. Waar ik druk mee was, gisteren had ik er nog eentje, we gingen een pizzabox versieren, met daarin allemaal kleine kaartjes. Zo leuk om te maken..en de resultaten waren super! 
Hieronder zie je de resultaten...


Wil je ook een keer een workshop volgen dan ben je welkom. Ook op afspraak plan ik workshops - dus al heb je een clubje met creatievelingen dan kunnen we een afspraak maken om een workshop te plannen, dat kan bij mij thuis in Herten - Roermond of dat kan bij jouw thuis zijn. 
Mail me over de mogelijkheden daarover.... 


Door naar het kaartje wat ik op het DT weekend heb gemaakt. Dit is een enveloppe gemaakt met de punchboard, en de bovenkant heb ik er van af gesneden, zodat je een kaart erin kan stoppen, en zo ook weer eruit kan halen. Op de achterkant van de kaart, heb ik een klein envelopje gemaakt met de punchboard waar het geld in past, in dit geval, maar je kan er ook een kadokaart in stoppen. 
Het is een nieuwe huis versie geworden. Met nummer 30 als huisnummer. 
Het is bedoeld voor iemand die een housewarming party heeft gehouden. 



Deze enveloppe met kaart ga ik de komende week ook nog maken in kerstsfeer. .Deze kun je maken op de workshop van 7 December aanstaande. 


Dit is de achterkant van de kaart, daar waar ik met letters zelf een tekst heb gestempeld. 
Ik heb nu nog een paar kaartjes van het DT weekend niet laten zien, maar die moet ik eerst nog helemaal af werken. 

Vanaf vandaag kunnen wij als demo ordenen uit de nieuwe voorjaarscatalogus en SAB folder, deze is voor klanten vanaf 2 januari te bestellen. Wil je de catalogus ontvangen ? Laat het me dan even weten. 



Ik wens jullie een fijn weekend toe, 
En bedankt weer voor jullie bezoekjes. 



Reacties

  1. Wat heb je veel moois gemaakt, genoeg om allemaal te laten zien. Erg tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is zo bijzonder! In het echt veel mooier dan hier op de foto! En letter voor letter gestempeld.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Ingrid! Afgelopen tijd ook envelopjes gemaakt met de punchboard, dit is weer een heel leuk idee om te maken. En zo geniet je nog iedere keer na van jullie DT weekeind. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.