Carols of Christmas#1

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*

Zoals ik zondag al schreef in mijn blogbericht zal de komende week in het teken gaan staan van Kerst.. De set Carols of Christmas is namelijk voor jullie ook al te ordenen. 
De najaarscatalogus is uit gekomen, en deze staan weer boordevol veelzijdige leuke artikelen. 
Voor ieder wat wils. 
Op 1 september zullen jullie kunnen gaan ordenen uit de nieuwe catalogus..
Ik hoop een der deze dagen de catalogus binnen te krijgen, wil je er graag een ontvangen ? Laat het me weten. 

Maar terug naar de set Carols of Christmas.... 
Ik heb de Duitse set gekocht, hieronder in de afbeeldingen zie je ook de Engelse versie...
Maar ik heb niet zoveel met Deck the Halls... - Peace on Earth kun je wel goed gebruiken, maar bij de Duitse set zit dus Stille Nacht en O Freude uber Freude, dat is dan ook weer zo'n tekst.. 
Enfin de afweging kun je zelf maken, welke set het meest geschikt is voor je..

Ik zal 7 dagen lang, een blog bericht wijden aan deze set....En geef ze iedere keer een ander nummer, zodat je het kunt volgen... 


Ik gebruikte het papier uit de koffie serie Coffee Break DSP, ik vind het groene blad, en de groene kleur van de besjes, echt bij kerst horen..
Op vellum stempelde ik Stille Nacht... 

Hieronder zie je een video uitleg van Stampin'Up! Met hele leuke voorbeelden.. 


Hieronder zie je de stempelsets met bijpassende dies...
Voor de bundel krijg je nu 10% korting. De clear versie, komt incl bundel op €54.00







Heb je interesse in de catalogus, laat het me weten... 







Reacties

  1. Leuk de tekst op vellum Ingrid....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een mooie tekst, maar die Engelse teksten vind ik ook maar OEI!
    Stille Nacht is dan inderdaad een mooi alternatief!
    benieuwd naar de rest van je reeks!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje nu in afwachting van nr.2!
    Ik zou de catalogus graag ontvangen...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige combi met het koffiepapier! Mooi kaartje, ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kerstkaart, grappig dat het dp uit de koffieserie komt. Wat een enorm schattig babykaartje met het olifantje, te lief. En de kaart met de margrieten erop is mooi en heerlijk zomers.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.