Carols of Christmas #6

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*


Al weer bijna voorbij, deze serie met Carols of Christmas....
Ik hoop dat jullie het een beetje hebben kunnen volgen, en dat ik jullie heb kunnen inspireren, want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste...
De set bevat ook hele mooie kerstballen. Er zit een mal bij, die de ballen uit snijd..
Deze zitten op de stempelset in een groepje van drie bij elkaar. 
Daarom heb ik er voor gekozen, om iedere bal te kleuren met een andere kleur, dat doe ik met mijn Stampin'Write markers..Die zijn hier heel geschikt voor. 
Eerst heb ik de basis gestempeld met smokey slate, een lichtgrijze kleur, toen de ovaal uit gestanst, en daarachter de tekst op een ander whisper white vel gestempeld. 
Daarna de kerstballetjes uit gestanst, en op geplakt... 


Dit zijn mijn markers die ik heb gebruikt... 


Mooie kleuren, vindt je niet....
Wil je graag wat meer info over de set, 
Klik hier!

Wil je graag de catalogus? 


Ik wens je een fijne zondag toe, 
en morgen de allerlaatste inspiratie kaart voor deze serie...
Zie ik je dan? 







Reacties

  1. Prachtig Ingrid.....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren....heel leuk gedaan Ingrid.
    Fijne dag, grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart. Ik vind de kleurencombinatie ook ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart gemaakt met prachtige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuk die verspreidde kerstballetjes erop. Ook de sterretjes in verschillende kleurtjes zijn er leuk op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel mooi gedaan, Ingrid. Prachtige kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.