Foto's....

Hey hallo, 
Daar ben ik weer terug van een heerlijk weekje Mallorca. Wat was het genieten, veel gezien maar ook twee dagen lekker aan het zwembad gelegen. 


Heel veel foto's gemaakt, en Lieke wou er al meteen iets mee doen. Herinneringeren maken - making memories. 


Laat Stampin'Up! Daar nu hele leuke nieuwe artikelen voor hebben uit gebracht Memories & More. 
Ik laat mijn foto's afdrukken en ga aan de slag.. 



 
Wil je samen met mij ook in een aantal avonden pocket pages maken voor in een album, laat het me dan weten. Ik heb daar ideetjes over en aan de hand van het aantal deelnemers, kan ik ook de prijs bepalen. 
Dus haal de foto's van je telefoon en ga er iets mee doen. 
Op dinsdag 12 juni ga ik weer bestellen. 
Laat me voor 10.00 uur die dag iets weten en ik bestel het voor je mee. 
Wil je de catalogus inzien? Dat kan, een link vindt je in de sidebar. 
Enjoy your day...









Reacties

  1. Wat zullen jullie genoten hebben samen! Gaaf om met de foto's iets moois te gaan maken met Memories & More.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.