Bloghop team Utopia

*Voor mijn wekelijkse kerstkaart, scroll svp naar beneden, onder dit bericht*
 Wat leuk een bloghop, bedoeld om inspiratie op te doen met de allernieuwste producten die vanaf morgen te ordenen zijn..Yeah, als dat geen feestje is...
Ik ging aan de slag met de stempelset Woord Words, in combinatie met het papier Wood Textures DSP, een perfecte combinatie..
Ik maakte vier kaartjes, voor mijn teammaatjes van Knutsels en Kadootjes.. 


We hadden een teamdag 21 mei en ik had wat knutselspulletjes in gepakt 


In een tasje gedaan, en een bijpassende slinger gemaakt... 






Met een bijpassend label 


Ook maakte ik met de set een kaartje voor mensen die de nieuwe catalogus kregen van mij.. 


Met een tekst stempel uit de set Crafting Forever



En de nieuwe kleur Lemon Lime Twist.. 


Hier zie je de labels, de bloemen zijn ook uit de set Wood Wordt, gestempeld met witte craft inkt van SU, en het hartje in het bruin gestempeld.. 






Hieronder zie je het tasje, voor zien van het labeltje en de slinger, met een lintje van de kleur Lemon Lime twist... 


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren...
Klik op de buttons om weer verder te hoppen...


Enjoy......




Reacties

  1. Wat een leuke kaartjes, stoer maar toch lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boel, zeg! En allemaal even leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!
    1 kaartje komt me bekend voor, bedankt voor de catalogus nog. Staat weer veel leuk speelgoed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo was jij even fanatiek. Veel moois heb je hier weer laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kleurencombinaties zeg! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je allemaal gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    schitterende kaarten heb je gemaakt. heb er van genoten

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat eerste kaartje verliefd.....rest is ook mooi hoor maar die eerste is heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes heb je met de nieuwe spulletjes gemaakt. Wat een leuke kerstkaart met het muisje in het bos. Heel veel plezier met je dochter in Mallorca! Leuk om zoiets te doen, ik wilde met mijn dochter naar Barcelona maar m'n operatie gooide roet in het eten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.