Reminder Knutsels & Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen op 8 augustus, geef je bestelling voor 10.00 uur door*
*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*

Laatst kreeg ik een opdracht om een aantal verjaardags kaartjes te maken..
Nou maak ik graag kaartjes, maar voor iemand anders vind ik dat dan net weer wat lastiger. 
Ik kreeg de vrije hand...


Ik ben aan de slag gegaan, met het houtpapier Wood Textures DSP, heel gaaf papier met een houtstructuur.... En de set Wood Words... de tekst is uit de Nederlandse set Boeket vol Goede wensen..
Een heel mooie Nederlands set, en heel bruikbaar... 
Weet je nog dat we bij de challenge vroegen om met een schets te werken..
Hieronder zie je hem weer... We hebben al rond de 23 inzendingen, heel aardig voor een vakantieperiode..
Klik op de schets, om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, en laat je nog een keer inspireren door al die mooie voorbeelden.. 


Doe jij deze keer ook gezellig met ons mee? 
Door de vakantie, heb je nog drie weken de tijd, dan sluit de challenge...
Ik wens je een fijne zondag toe... 

Hartelijke groet, Ingrid. 

Wil je lekker even rondneuzen in de shop ? 
Klik op de afbeelding, en je bent er al.... 



Reacties

  1. Hallo Ingris,

    Wat een prachtige kaart in zachte tinten
    I love it!!

    Groeten Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik dus ook altijd een gok. Vind iemand anders hetzelfde mooi wat jij mooi vind? Maar deze is prachtig, die moet wel in de smaak vallen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje !!!
    Zal ik me ook eens aan deze schets wagen ?

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Ingrid, en viel het in de smaak?


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.